Asiakkaat kertovat

”Olen käynyt kolmekymmentä vuotta erilaisissa jumpissa ja joogissa, pitänyt niistä kovasti ja ajatellut, että ne riittävät. Kuntosalilla olen käynyt muutaman kerran kokeeksi, mutta en ole sille lämmennyt. Laitteiden käyttöön pitänyt pyytää lähimmältä treenaajalta neuvoa, ja useinkaan minulle ei ole tullut salilla edes hiki. Sitten Vilma teki minulle ekan saliohjelman, ja suhtautumiseni muuttui täysin. Vilma kertoi, miksi ikäiseni naisen on hyvä käydä myös salilla, ja teki ohjelmasta niin motivoivan, että nyt kun on jo kolmas ohjelma menossa, menen salille edelleen mielelläni, ja kun tuloksia alkaa jo näkyä, esim. käsivarsissa, nälkä on alkanut kasvaa syödessä.

Suosittelen Vilmaa ehdottomasti! Hän on osaava ja mukava ja osaa pienin keinoin muistuttaa, mitä minä salitreenistä haen. On myös pakko sanoa, ettei kerta tai kaksi riitä PT:n kanssa. Liikkeet on niin helppo tehdä väärin! Ellei Vilma olisi välillä tullut salille korjaamaan liikkeitäni, ne olisivat vaikuttaneet ihan muualle kuin piti, ja vahinkojakin olisi voinut tapahtua.” – Nainen, 56 vuotta.

 


 

” Vilman tekemät kaksi treeniohjelmaa ovat auttaneet todella paljon salitreenejäni. Aikaisemmin salillakäyntini on aina tyssännyt siihen, etten ole keksinyt mitä tehdä seuraavaksi tai en ole osannut käyttää laitteita. Juuri minulle tehdyn ohjelman kanssa sitä ongelmaa ei ole, tiedän aina mitä pitää tehdä ja miksi. Salitreeni on osoittautunut erittäin kivaksi ja monipuoliseksi tavaksi liikkua. Toiveeni ja urheilutaustani huomioiden Vilma neuvoi kädestä pitäen mm. hyviä liikkeitä vapailla painoilla ja kehon omaa painoa käyttäen. Alaselkäkipuni lähtivät parissa viikossa, kun keskityin voimistamaan keskivartalon lihaksiani. Tuntuu että olen jälleen löytänyt liikunnan riemun!” – Nainen, 26 vuotta.

 


 

Halusin valmentajan itselleni treenien tueksi, koska olin harjoitellut ilman mitään ohjausta pari vuotta omin päin. Tiesin parin vuoden harjoituskokemuksella, että pystyn motivoimaan itseni helposti lenkille ja salille, mutta treeniaika jää aina alle puoleen tuntiin ja tekemäni harjoitteet olivat usein samoja. Vilma otti tämän huomioon saliohjelmaa laatiessa ja teki minulle intensiivisen, monipuolisen ja kestoltaan lyhyisiin salipyrähdyksiin perustuvan ohjelman. Minä koin, että Vilma otti tosissaan minun kehittymistarpeeni ja onnistui tekemään sellaisen ohjelman, jota on helppo noudattaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani ohjaukseen ja harjoitteisiin. Vilma on ohjaajana motivoiva ja hauska! – Mies, 32 vuotta.

 


 

”Vilma ottaa hyvin huomioon yksilökohtaisen lähtötason ja osaa vaatia treenaajalta juuri sopivasti, jotta tuloksia syntyy, mutta motivaatio pysyy kuitenkin aloittelijallakin yllä. Hampaat irvessä ei tarvitse vääntää kovaakaan treeniä, kun tsemppaajalla on rento asenne ja huumorintaju matkassa. Henkilökohtaisesti räätälöity ohjelma auttaa omissa ongelmakohdissa – allekirjoittaneella jäivät mm. pitkäaikaiset selkävaivat historiaan. Vahva suositus!” – Nainen, 34 vuotta.

 


 

Olen puolessa vuodessa saanut lihakset takaisin! Vilma opasti minut kädestä pitäen saliharjoittelun saloihin pitkän treenitauon jälkeen. Vilman tekemät ohjelmat ja ”lukujärjestykset” ovat auttaneet pitämään treeneistä kiinni kiireisen pikkulapsiarjen keskellä. – Nainen, 37 vuotta

 

Lisää tulossa!